01333252626
شنبه تا. پنجشنبه : 10:00 صبح - 10:00 شب
sales@charmaviz.com

رنگ لبه چرم

تومان25.000

رنگ لبه چرم خارجی در حجم 30cc با کیفیت عالی برای پوشش لبه محصولات چرمی بدون نیاز به هیچ زیرسازی و فینیشینگ بر روی لبه چرم قابل اجرا بوده و پس از خشک شدن حالت انعطاف پذیر داشته و ترک نمیخورد.

اشتراک گذاری:

این محصول، رنگ لبه چرم خارجی در حجم 30cc با کیفیت عالی برای پوشش لبه محصولات چرمی میباشد که بوسیله انواع غلطک رنگ مخزن دار یا غلطک قلمی و یا انواع ابزارهایی که میتوان با آن رنگ را روی لبه چرم قرار داد اجرا میگردد .

این رنگ لبه بدون نیاز به هیچ زیرسازی و فینیشینگ بر روی لبه چرم قابل اجرا بوده و پس از خشک شدن حالت انعطاف پذیر داشته و ترک نمیخورد. در صورت زیر سازی با رزین لبه کیفیت بسیار بهتری از نظر پرداخت لبه خواهید داشت. رزین به شما کمک میکند تا بافت لبه چرم را متراکم تر کرده و پرزها را پوشش دهید، همچنین در صورت تمایل میتوانید رزین را برای استقامت بیشتر با رنگ ترکیب کنید.

مزیت این رنگ عدم نیاز به انواع محلولها جهت ترکیب و غلظت مناسب میباشد و پس از خشک شدن سطح نیمه براق و یکدستی را ایجاد میکند. در صورتیکه برای محصول خود از چرم ورنی براق استفاده کرده اید و یا میخواهید لبه چرم محصول خود را براق کنید میتوانید از محلول ورنی کننده همین برند استفاده نمایید.

رنگ

آبی, بنفش, بژ, توسی, زرد, زرشکی, سبز, سبز تیره, سرمه‌ای, سفید, شکلاتی, صورتی, عسلی تیره, عسلی روشن, قرمز, قهوه‌ای, قهوه‌ای تیره, مشکی, نارنجی, کاراملی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ لبه چرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری